MULTICONT EXPERT

Operam pe CONT deschis

Despre noi, ce sa mai spunem…

Societatea a fost infiintata in anul 2008 (da, trebuia mai demult…) doar cu un singur si bine stabilit scop: de a oferi clientilor nostri cele mai bune servicii de contabilitate, personalizate in cadrul unor comunicari interactive permanente.

Am stabilit precis: misiunea noastra este sa asiguram servicii de contabilitate si management financiar-contabil la cele mai inalte standarde si in concordanta cu legislatia in vigoare. Si in paralel, contabilitate pentru patron, sa stie si el ce se intampla cu afacerea lui.

Acum, noi venim in sprijinul dumneavoastra si pe alte cai: prin colaborari cu persoane juridice sau persoane fizice autorizate in domeniile juridic, recuperari creante, evaluarea imobilizarior, audit, asigurari, medicina muncii, protectia muncii si recrutare de personal.

Modul nostru de lucru va aduce beneficii, progres, eficienta si succes.

Intotdeauna veti fi multumiti de seriozitatea, promptitudinea si flexibilitatea de care dam dovada cu fiecare client in parte.

 

Pentru cine lucram noi, asa bine?

Va spunem drept pentru cine, ca nu e niciun secret:

– societati comerciale fel de fel;

– asociatii si persoane fizice autorizate, cabinete de doctori si avocati;

– case de ajutor reciproc (CAR);

– societati mari care trec prin perioade aglomerate si au nevoie de sprijin profesionist;

– pentru toti cei care vor un contabil bun sa-i ajute sa le mearga afacerea, vor sa obtina credite sau vor sa nu-i mai streseze fiscul si ceilalti si, in sfarsit, vor sa doarma si ei linistiti.

 

Avantaje? Numai avantaje!

Cum numai avantaje?!

Uite asa:

Noi ne dedicam fiecarui client, mic sau mare, cu totul si cu totul.

Si asta pentru ca noi vrem SA VA FOLOSITI TIMPUL PENTRU A FACE CEEA CE DEJA FACETI. SI BINE FACETI!

Noi, prietenii dumneavoastra:

– va ferim de raspundere contractuala;

– va asiguram ca nu platiti nimic pentru spatiu, mobilier, tehnica de calcul si birotica, programe specializate de contabilitate. Le avem noi, si inca de cele mai bune. Si le folosim, in primul rand pentru clientii nostri.

– va reducem costurile salariale si impozitele pe care le presupune angajarea de personal specializat. Adica nu platiti impozit, nu platiti contributii la bugete, nu platiti taxe speciale. Ei, bine, platiti doar serviciile noastre.

– mergem noi la autoritati cand e nevoie, rezolvam problemele si pe dumneavoastra va rugam sa va vedeti de treaba;

– detinem drept de semnatura electronica in relatia cu ANAF si vi-l punem la dispozitie, asa, fara niciun ban;

– cand vin controale, si noi facem in asa fel incat sa nu fie nevoie, hop, va asistam. Adica ne bagam in fata, ca paravan si va lasam sa va vedeti de treburi;

– ne informam noi, asa cum trebuie, si va spunem pe larg despre implicatiile fiscale ale afacerilor pe care le derulati. Asta, asa, ca sa va optimizati cheltuielile fiscale si nonfiscale;

– tot noi va tinem la curent, ca sa nu pierdeti timpul, cu modificarile metodologice care apar in domeniul fiscal. Ca sunt dese rau. Si cateodata, aproape de neinteles.